Saturday, February 25, 2012

23. Girls and wellness

Happy Saturday people ,
How yours Saturday going? mine? its a hectic Saturday ever. hiks
And today I went shopping and spend balance of RM100 voucher given by Kementerian Pelajaran Malaysia.
Hehehehe,
Thanks to government. ngeh3.
So, I went to Popular Bookstore and spend the voucher there.
Well, mula-mula smpai I was like, whoa !! ramainya manusia disini.
But then, I decide untuk beli barang jugak sebab I have no time after this to shop.
*harap-harap I wont regret lah. hikhik
After dah beli macam-macam benda yang tak berpatutan dan ade jugak lah yang berguna tu, macam biase lah, beratur untuk bayar.
Barisan dia tak hengat dunia punya. Cis !!
Sabar Aezan sabar. Kite pun line up la dengan penuh kesabaran and it takes an hour la jugak nk lineup tu.
After dan beli stationery, my sister dahaga and nak beli milo ice kat mcd. 
She's going to mcd and I'm going to watson.
Mula-mula tak nak beli pape pun, konon-konon nak window shopping je sebab dalam wallet ade RM200 je.
Dalam otak ade banyak benda nak beli ni.
But bile dah tengok-tengok tu, ehem3.
nama pun perempuan kan, ade je benda nak beli.
Out of no where, tetiba rasa macam cleanser and moisturizer macam nak habis.
Hahahahaha *padahal banyak lagi - selepas balik rumah baru sedar.
And I'm buying the Bio-essence Bird Nest. Haaaaaaaaaa
  *gambar dari google.

This is new. *ye ke new? tak pasti lah. But it's new to me.
Well, my sister penah cakap la Bio-essence ni worth buying. and tanpa berfikir panjang, I beli kesemua 4 product diatas *buat muka innocent, kelip-kelip mata.
Hehehehe,
Ermm, tak salah kan spend untuk jadi cantik? Hahahaha *ke salah ?
And I have read the review about this product, dan semua review sangat memberangsangkan.
Haaaa, tak sabar nak cuba dan tengok result of using this product.
Korang boleh baca benefit of using this product kat sini click sini kawan-kawan .
But most of it is to whitening lah.
 So, nanti kite share dengan korang semua. ok  ok ok ?
Okaybye !

No comments: