Tuesday, July 30, 2013

2013

Assalamualaikum,
Hai! oh lama gila tak hupdate belog. I was like totally forgot that I have a blog. Really?
hmm,
sebenarnya semua social network yang aku ada juga aku tidak mengupdatekan diri.
at times, I am so yesterday dikalangan rakan sebaya sebab tak bukak facebook la twitdddeeerrr la, keewkerss la kecuali intagram.
Instagram mudah la kan, senang je amik gambo upload teruih.
Last week when to Bagan Lalang, Iftar dengan my girlfriends and it is awesome. Sebab lama gila tak jumpa. takde la lama mana pun, last jumpa bulan 4. lama lah kot
hihihihik


And of course banyak cerita menarik is going on there. wey, 12 orang kot ! so, ade 12 mulut nak dengar setorinye hah pun.
And at that time, aku rasa mcm certain parts aku ketinggalan sikit la. and start to realize yang aku ni tak active bersocial network dah.


SAD kan?

I mean, I am that sad !


mungkin my life is not that interesting to share dah kot.
Tua dah, u'olls nak tahu cerita kanak kanak zaman muda mudi je kan? life orang tu atak nak tahu kan? HAHAHA
well. its getting harder kot.



Last week juga, aku pergi Ikea shopping barang rumah. al maklumlah rumah dekat dengan Ikea, oh ya, office juga seperti sekangkang kera je dengan Ikea. so, sakan la aku shopping. poyo je nak pimp bilik lah kengkonon. Yes, I did pimp my room. yeayers ! just nak cari langsir baru je sebab mengikut pandangan kakak aku langsir itu kurang sesuai. so, credit card, tggu masa nak kene swipe okay!
See? my life is not that interesting kot. Cecuti beli langsir. apakah?
hmmm, okay harini nak berbuka puasa dekat publika. tak kira! i've been craving like really sebab tadi ade lah malaun mana upload gambar the coffee society. Memang sakit hati. Parah dan berdarah hati aku tengok.
okay, im gonna take a nap jap. BYE!

No comments: