Tuesday, January 31, 2012

11. mata tipuku idaman kalbu



Salam,
Okay untuk entry kali ni, I just wanna talk about trend nowadays. Hmm, as we can see, semua perempuan pun ingin nampak cantik kan?
Termasuk lah saya.
Hekhekhek.
Untuk nampak cantik kena lah ade accessories kan? And one of it is contact lens atau kanta lekap.
huehuheue.
Ramai yang cakap pakai kanta lekap atau lens ni tak bagus untuk mata. Kalau tengok kat facebook pun aderaiam yang share pasal keburukan lens.
But, personally sebagai user kepada kanta lekap ni saya nak cakap yang kanta lekap ni tidak memudaratkan si pemakai as long as she/he keep the hygiene of the lens well.
In other word, kite jaga la lens tu baik baik. cuci lens tu bersih-bersih before guna and pastikan tangan kite juga bersih.
*hmm, tapi kadang2 saya malas jugak.hahahaha
Tapi ia hak masing masing untuk memperkatakan pendapat mereka.
Yang penting tak menyusah kan saya, LOL
Kat bawah ni kite ade attach 2 favorite lens yang kite guna, hukhuk. saje nak share with you guys.

Yang ni color grey. But this one 3 tone sebab tu nampak macam color bercampur aduk sedikit.  
What ever it is, this is my favorite lens. :)

Yang atas ni plak color brown. hah, yang ni pun suka jugak, nampak mata kite macam Kajol. kahkahkah.
Yang ni dual tone punya lens. 
*sama tak ?? huehuehue

So, itu la 2 kanta lekap kegemaran saya. Hmm, kalau korang, suka lense color ape? sharing is caring :)





No comments: