Friday, February 10, 2012

15. lomo lomo lomo


since I dont have lomo camera,
i decide to edit my picture with a free editor. huheuheu
korang patut cuba this tuxpic pic editor .
Tuxpic ni free je so that korang tak payah susah susah nak download bagai kan kan kan.
I bet korang pon tak suka download benda yg unimportant kan.
Buat penuh C disk je *mine dah full.
Actually, I have a dream that I wanna do the lomo wall.
Ye la, collection pic bayak sangat, so that nak buat lomo wall sendiri.
Hehehe
So ni lah wall lomo yang digembar gembur kan.
I want to make my own lomo wall.
nyum3
*This is lomo wall in London. gambar hiasan
Haaaaaaaaaaaa,
so cool kan?
so, sekarang kite tgh kumpul pic pic yang ada banyak kenangan and something bole buat me remind of something.
I need dlm 100 plus pictures, but now yang buat selection ade 36 in total. 
So, still search for the rest. 


 * aaa, cantik kan? kalau ade kat wall mesti lagi cantik.

 * pening tak kawan kawan ? HAHA

* Ni pic Rayyan masa 1 year, in Pangkor. yippie

No comments: