Sunday, February 12, 2012

17. kuceng dan rabbit .

Salam,
okay semalam saya telah keluar berjalan jalan sambil menonton wayang,
kite tengok cerita ' The Chronicle'. 
tajuk memang gah gila sangat kan?
I am not saying that the movies is bad, but personally I think it is weird.
A weird movie I guess.
HAHA.
nah trailer dia, korang bole tgk kat trailer ni macam cerita ni best sangat lah, padahal?
Mengecewakan. Boooooooooo. click sini untuk trailer

 * okay ni muka orang yang sakan lepas tengok movie tak best, damn.
And yes, jumpsuit saya color kuning, LOL 


Sesampainya kat rumah, kite pun terus la lepas kan rabbit dari cage dia. yela kan, sian dia nak main main. seharian duk dalam cage je kejenye.


 *hello, this is nyomo nyomo and furball.

 * Dan ya, kuceng saya main hide and seek with my rabbit.
nyomo nyomo akan drift ya kawan kawan, LOL.

 *yang ni rabbit saya, nama dia furball. She is an anggora . nomnom

* Princess, kucing paling malas dalam rumah ni. bai.

Okay tu je nak share. ahaha. saya pening kepala akibat makan nasi kenduri dengan banyak.
maklumlah, FREE kan. haha. bai

No comments: