Thursday, August 1, 2013

Thursday morning



* thursday blues

Assalamualaikum,
Tak jawab dosa. Hihihihihi. Today is Thursday. Aku bangun awal oii. Mane taknye, semalam iftar dengan Teha, Yana and Cahaya dekat Subang pastu balik tu, sampai rumah dalam pukul 9 malam *maklumlah dekat je kan* balik balik mandi and terus tido. Yes, tido tak sedarkan diri. Flat gila vavi mcm orang jetlag. Hahahahaha. 

Pagi tadi bangun pukul 5 sebab nak sahur, and baca all text message. ramainya yang text. sedih sebab tak sedar. hahahaha. Maafin gue ! And today pergi kerja awal. Yeayyyers :)
Less jamm *alhamdulillah. Tapi duduk dalam kereta lama sebab cakap tepon dengan Kak Rozi *Kakak ipar saya yang sangat talkative*. 

Masuk office cam biasa la aku kan mornig person, takde orang pun masuk lagi. HAHA. So duduk ditemani akak akak yang bersihkan office ni. Best tau borak dengan diorang sebab diorang very nice and rajin. Mintak tolong pape pun senang. Hihihihihi.

Tadi, Encik Sam bagitahu yang team group comm ade iftar dengan team dekat cyberjaya with Tan Sri dekat Cyberjaya malam ni. Well, aku pakai selekeh adjeww. belasah lah kan. So, kitorang set akan pool kereta Nazmi. Hihihi. Nadia idea, okay!

Well, selamat bekerja and selamat majujaya Aezan ! :)

No comments: